یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ اند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. (سید شهیدان اهل قلم)
قلم به دست گرفته ام تا بنویسیم، از حق و حقیقت، شاید به مذاق تلخ بیاید اما سیاه نمایی نمیکنم، مینویسم از آنچه فکر میکنم باید بنویسم، از هر آنچه که دیگران نمی نویسند و یا از بیان آن ابا دارند، مهم نیست که در چشم خلق چگونه دیده شوی، مهم محبوب خالق بودن است. آمده ام تا جزئی از فلقی باشم که پیش از طلوع خورشید عدالت بر پهنه آسمان نشسته است.
دیر یا زود ظهور اتفاق خواهد افتاد، مهم این است که تو در آن چه نقشی داشته باشی و از آن مهمتر این است که بدانی تا حسین نیست مسلم فرمانده کل قواست..

شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ

صلی الله علیک یا غریب ابن غریب


سلام آقاجان.

سلام من به آن قبر خاکی بی شمع و چراغت... سلام من به آن بدن دوخته شده با تیر جفا به تابوتت... سلام من به قلب زینب صبور که نظاره گر پاره های جگر عزیزترینش است...سلام من به غربت بی انتهایت... سلام من به تو مولایی که حتی در بین شیعه هایت هم غریبی...

سلام من به تو و آن راز دفن شده در سینه ات... سلام من به تو و آن مادر پهلو شکسته ات...

السلام علیک یا کریم...

چی میشد اگر جای شیعه ی گنه کار تو بودن، یا کریم مزار خاکی ات بودم. تا امشب که هیچ زائری بر مزارت

نمی گرید با کبوتر هایت بال خود را فرش قدوم مادرت زهرا میکردیم و خاک چادرش را سرمه ی چشمان ماتم زده...

ببخش آقاجان که یادمان رفته که هستیم و کاسه لیس که. ببخش که مولای کریم خود را ساده و کودکانه به متاع پوچ دنیا میفروشیم. ببخش که یادمان میرود تا ابد مدیون آن صورت نیلی و آن پهلوی شکسته ایم. ببخش که فرزند غریبت مهدی را در غربت گناهانمان رها کرده ایم...

مرا ببخش که قسمت میدهم... ولی آقاجان این آخرین تیرم در تیردان عمرم است.

تورا به پهلوی شکسته مادرت قسم میدهم... امشب از خدا بخواه و واسطه بخشش گناهان بیشمارم شو. واسطه شو تا مولایم مهدی مرا به خاطر سیه روییم فراموش نکند. تا مرا در شمار یارانش ببرد.

تا یک کلام مرا برای خود بخرد...


نظرات  (۷)

۰۱ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۱۷ گروه تعزیه چهارده معصوم(ع)شیراز...
سلام، غریب تر از هر غریب!
سلام، مزار بی چراغ، تربت بی زایر، بهشت گمشده!
سلام، آتشفشان صبر، چشمان معصوم، بازوان مظلوم، زبان ستمدیده!
سلام، سینه شعله ور، جگر سوخته، پیکر تیرباران شده!
سلام، امام غریب من!
با سلام و تسلیت ایام غم،با مطالب جدید به روز هستم،خوشحال میشم به من سری بزنید و نظرات خودتون را جهت بهتر شدن به ما بگویید،منتظر حضور گرمتان هستم...
التماس دعا...
سلام و خداقوت و عرض تسلیت
به نظر شما جبهه پایداری برحق است یا جبهه متحد اصولگرایان؟
پاسخ:
یا علی.
آقای پناهیان از نزدیکان به جبهه پایداریست و بنده اتفاقا سخنرانی هایشان را گاها پیگیر هستم، مطالب خوبی در مورد اهمیت ولایتمداری دارند. خدا حفظشان کند.
خدا شما را هم حفظ کند.
۰۱ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۰۲ فدایی ولایت
سلام

دختر بدرالدجی امشب سه جادارد عزا

گاه می گوید پدر،گاهی پسر،گاهی رضا...

ایام تسلیت و ملتمس دعا
۰۲ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۲۷ سید حامد رحمتی
سلام...
خدا قوت...
به من هم سر بزن
۰۳ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۳۷ نقطه رهایی
تصور کنید نظامی هستید و در جنگ، حالا درست میان عده ای از دوستانت
به شما بگویند بیا جلو و بعد بگویند شما فرمانده این گروه یا گردان هستید حالا برای گردان خود نامی انتخاب کنید شما باشید چگونه عمل میکنید!؟

به ما سربزنید و نحوه عملکرد خود را بنویسید.
۰۴ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۴۰ پرتقال خونی
سلام امیرحسین کارت عالیه داداش باز بیا پیش نم راستی لینکت کردم خوشحال میشم منم لینک شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی