یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ اند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. (سید شهیدان اهل قلم)
قلم به دست گرفته ام تا بنویسیم، از حق و حقیقت، شاید به مذاق تلخ بیاید اما سیاه نمایی نمیکنم، مینویسم از آنچه فکر میکنم باید بنویسم، از هر آنچه که دیگران نمی نویسند و یا از بیان آن ابا دارند، مهم نیست که در چشم خلق چگونه دیده شوی، مهم محبوب خالق بودن است. آمده ام تا جزئی از فلقی باشم که پیش از طلوع خورشید عدالت بر پهنه آسمان نشسته است.
دیر یا زود ظهور اتفاق خواهد افتاد، مهم این است که تو در آن چه نقشی داشته باشی و از آن مهمتر این است که بدانی تا حسین نیست مسلم فرمانده کل قواست..

                     

دلم تنگ است، خدا...

چه حرف خنده داری زدم! دل من؟ رها تر از دل من هیچ کجا پیدا نمیشود...

خانه محبوبم را به مهمانسرای بین راهی تبدیل کردم... عشقی که حاضر نبودم با هیچ لذتی در دنیا عوضش کنم را با کالایی به نام "هیچ" مبادله کردم. آن قدر از محبوبم فاصله گرفته ام که دیگر در دلم احساسش نمیکنم.گاهی که خودش مشتاق بنده میشود به دلم سر میزند. آمدنش را از خیسی گونه هایم میفهمم....

آخدا! سینه تنگ میخواهم... اشک بند نیامدنی... درد تمام نشدنی... تا ابد سینه سوخته، برای حسین...

میفهمم، چند وقتیست دیگر گاری به کارم نداری. شاید به این علت که من کاری به کار امام زمانم ندارم!!!

ببخش آقا جان، این روزها دلم گرم زندگیست     کمتر دلم برای شما تنگ میشود

آخدا! مگر نه اینکه صدای استغفار جوان گنه کار در دل شب را از همه بیشتر دوست داری؟؟

من آن جوان گنه کارم... چه میشود که شبی میهمان ویژه ات باشم؟ در دل شب مستغفر بیچاره ات باشم؟ راز دار لذت نافله شب و قنوت وترش باشم؟ فارق از همه چیز و همه کس متوجه وجودت باشم؟؟؟

آخدا! از همه چیز و همه کس خسته ام...

میخواهم از همه چیز و همه کس به سویت بگریزم...

بعضی وقت ها حس میکنم با من قهری... از آن مدل قهرها که مادر با کودکش میکند...به الطافت که مینگرم، به بی انصافیم ایمان می آورم.

به یاد رمضان پارسال افتادم. چقدر زود تمام شد. چه نیمه شب هایی داشتیم... چه اشک و سوز و سفره رنگینی داشتیم...

اما چه شد ثمر آن بندگی ها؟ چه شد ثمر اشک و سوز و آه ها؟ چه شد وفا به عهد هایی که با تو بستم؟ چه شد؟

در یک کلام: اگر من همان عبد خطا کار پارسالیم، همه اش تباه شد و به حالم سودی نداشت!!!

خدایا! رمضانت نزدیک است... دعای سحر و سفره الهم عجل لولیک الفرج افطار نزدیک است. التماست میکنم، بار دگر میهمانم کن...

حنای ما که دیگر رنگی ندارد... به خون رنگین شهدا، بار دیگر میهمانم کن... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۷
عبد الحسین(ع)

درد دل

ماه رمضان

استغفار

نظرات  (۱۳)

مژده ای منتظران ماه خدا آمده است ماه شب‌های مناجات و دعا آمده است
ماه دلدادگی بنده به معبود رسید بر سر سفره‌ی شاهانه، گدا آمده است
رفت بی‌عفتی و هرزگی و بدبختی ای گنه پیشه بیا ماه حیا آمده است
ای به دام گنه افتاده، رهیدن سر کن ماه پرواز به سوی شهدا آمده است
ماه دل کندن از مجلس باطل آمد ماه هم‌محفلی با علما آمده است
دل بیمار بیا مژده! طبیب آمده است دردمندانه بیا اذن شفا آمده است
خاکسارانه بیا گر که زیادت طلبی دیده بگشا که هنگام لقا آمده است
حضرت دوست در این ماه تماشا دارد یار در جلوه سر کوی وفا آمده است
آن سفر کرده که سالی‌ست از او بی‌خبریم بهر شادی دل اهل بکاء آمده است
آمده ماه خدا و قسم تنها نیست همرهش منتقم آل عبا آمده است
التماس دعای خیر...
مرز عشق

آیینه دار سلسله ی پایداری ام
محکوم فصل بی پر و بال قناری ام

در کوچه های شهر، غریبانه می روم
بیهوده است، ماندن و چشم انتظاری ام

در دست های من، گل داغ شهید بود
داغی که مانده بر دلم و شرمساری ام

دستم رسید تا به فراسوی مرز عشق
آتش گرفت روحم، از این بردباری ام

بغض غریب غربت من گل نموده است
در باغ خاطرات پر از سوگواری ام

باور نمی کنی که مرا با هزار درد
در انتهای شعر زمین می گذاری ام

یک جرعه نوش می کنم و مست می شوم
کم کم به دست داغ دلم می سپاری ام

ای دل، دل شکسته کجا می بری مرا؟
تنها همین غزل کند آرام و یاری ام
عباسعلی صافی
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۱ مناجات عاشقانه
نوای ربنا

صدای ربنا نوازشگر دل های روزه دار است.

نوای دل نشین آسمانیان است که به اهل زمین رشک میبرند.

ربنا لا تزغ قلوبنا.....صدای بال زدن فرشتگان است که بربام خانه هافرودمی آیند.

فاصله زمین تا آسمان چقدر کم شده است.

حالا دیگر،

از دعای گیاه تا اجابت ماه،راهی نیست.
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۳۷ امیر کهوند
سلام
بعد از مدتها بروزم!
کشتار مسلمانان
هولوکاست واقعی!
سلام بر جناب احمدی مفید
و سلام بر سایر برو بچه های خوب شهید زبیدی
خدا قوت
لینکتان نمودیم که وبلاگ قشنگی و با محتوایی داری.
دست ما را نیز بگیرید که مبتدی هستیم.
یا علی مددی
الاحقرالعبدالفانی
محمود عدالت منش
سلام.قشنگ بود.

التماس دعا این شب ها.
سلام
مراسم یک ماه ضیافت الهی
مکان: کرج، مسجد حضرت معصومه (س) واقع در بلوار بلال، خیابان 13 آبان
زمان: هر روز از ساعت 6 عصر
برنامه ها: قرائت یک جزء قرآن مجید توسط قاریان برجسته کشوری، سخنرانی حجت الاسلام دکتر الهی، اقامه نماز جماعت و افطار
التماس دعا
پاسخ:
از سلسله همایش های انتظار است. روز نیمه شعبان هم حاج آقا پناهیان رو دعوت کرده بودن در سالن کانون سپاه که شرکت کردیم و واقعا فیض بردیم.
کمال ایمان
امام رضا (علیه السّلام):
لا یسْتَکْمِلُ عَبْدٌ حَقِیقَةَ الإیمانِ حَتَّى تَکُونَ فیهِ خِصالٌ ثَلاثٌ: التَّفَقُّهُ فِی الدِّینِ وحُسْنُ التَّقْدیرِ فِی المَعیشَةِ، والصَّبرُ عَلَی الرَّزایا.
هیچ بنده‌‏اى حقیقت ایمان را به کمال نمی‌رساند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین‌شناسى، برنامه‌ریزی درست در زندگى، و شکیبایى در مصیبت‏ها.
خدا کند که مرا با خدا کنی آقا / زقید و بند معاصی جدا کنی آقا
دعای ما به در بسته می خورد ای کاش / خودت برای ظهورت دعا کنی آقا . . .
.
.
.
مهدیا یاران خوبت را مکن از بد جدا / رو سیاه و رو سفیدش جان آقا درهم است . . .
.
.
.
یا امام والعصر ، ما زان توایم / بندة انعام و احسان توایم
برنمی‌داریم سر از خاک درت / تا ابد بر عهد و پیمان توایم . . .
.
سلام
معلومه که این مطلب با تمام وجودتون نوشتید واقعا به دل میشینه تو این شبها التماس دعا حتما دعام کنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام دوست عزیز
مناجات زیبایی نوشته بودید.خدای خوبی داریم امیدوارم که ما را در این ماه عزیز مشمول عنایات خودش نماید و از گناهان و خطایای ما درگذرد.
موفق باشید.
بوى عطریاس داردجمعه ها،
وعده دیدار داردجمعه ها
جمعه ها بر عاشقان آیینه است،
وعده گاه عاشقان آدینه است
جمعه ها دل یاد دلبر میکند
نغمه یابن الحسن(عج) سر میکند.
الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام اخوی خدا قوت

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی