یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ اند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. (سید شهیدان اهل قلم)
قلم به دست گرفته ام تا بنویسیم، از حق و حقیقت، شاید به مذاق تلخ بیاید اما سیاه نمایی نمیکنم، مینویسم از آنچه فکر میکنم باید بنویسم، از هر آنچه که دیگران نمی نویسند و یا از بیان آن ابا دارند، مهم نیست که در چشم خلق چگونه دیده شوی، مهم محبوب خالق بودن است. آمده ام تا جزئی از فلقی باشم که پیش از طلوع خورشید عدالت بر پهنه آسمان نشسته است.
دیر یا زود ظهور اتفاق خواهد افتاد، مهم این است که تو در آن چه نقشی داشته باشی و از آن مهمتر این است که بدانی تا حسین نیست مسلم فرمانده کل قواست..

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ق.ظ

احیاگر گفتمان ناب مقاومت و عدالت دکتر سعید جلیلی

سعید جلیلی

خیلی وقت بود که در انتظار مردی از تبار همت و زین الدین و باکری ها بودیم و در این انتظار سختی های بسیاری را متحمل شدیم و کم زخم زبان نشنیدیم، عده ای با گفتمان دیدید دیدید و عده ای هم با گفتمان بگم بگم در صدد ریشه کن کردن آرمانها، اما گفتمان ناب انقلاب اسلامی امروز با پرچم داری دکتر سعید جلیلی با محوریت مقاومت و عدالت تنها گفتمانی ست که صد در صد منطبق با اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان های امام و شهدا ست و ما بنا به تکلیف شرعی و عقلی خود به کاندید اصلح رای خواهیم داد و نه حتی صالح مقبول. اگر تنها شعارها را بررسی کنید خود قادر به تمییز اصلح از غیر اصلح خواهید بود و صحنه واقعا روشن است البته برای اهل حق. سعید جلیلی تنها آمد، نه به باندهای قدرت متصل است و نه به باندهای ثروت، برای یاری اسلام آمده و آباد کردن همزمان دنیا و آخرت مردم ، خدا را دارد و از هیچ ملامتی نمی هراسد.

بنده به عنوان یک جوان انقلابی حمایت خود از کاندید اصلح ریاست جمهوری دکتر سعید جلیلی اعلام کرده و با تمام توان برای ایشان و گفتمان نابشان رای خواهم ساخت، به امید احیای تفکر ناب انقلاب اسلامی و گفتمان ارزشمند سوم تیر.

برای کسب اطلاع بیشر از سوابق و خصوصیات دکتر جلیلی به وبسایت "ستاد مردمی حیات طیبه" به آدرس http://www.drjalily.com و گروه حیات طیبه در شبکه اجتماعی افسران جنگ نرم به آدرس http://www.afsaran.ir/group/530 مراجعه نمایید.

نظرات  (۱۱)

تقوا از تخصص لازم تر است . این را می پذیرم. اما آن کس که  

 

تخصص ندارد و کاری را می پذیرد ، بی تقوا است .

 

                                                           شهید مصطفی چمران

"کلاً عرض کردیم برای همه 686 نفری که احساس تکلیف! کردند و کاندید شدند"

پاسخ:
خدمت شما باید عرض کنم، این یک شبهه است که در بین مردم پخش کردند که دکتر جلیلی تخصص ندارد، ایشون 16 سال سابقه مدریتی کلان در وزارت خارجه دارند، در دوران وزارت خارجه آقای ولایتی معاون ایشون و مسئول بازرسی وزارت بودند و در قاطع بودن و عدالت محوریشون باید بدونید 17 سفیر رو از کار برکنار کردن! پایان نامه دکترای ایشون یک الگوی کامل از حکومت داری دینیه، تقوا، ساده زیستی، ولایت مداری ایشون بر همه واضحه. ایشون دبیر شورای عالی امنیت ملی هستند و هماهنگ کردن قوا در عبور از بحرانهای داخلی و خارجی به عهده ایشونه، مدریت فتنه 88 و.. زیر نظر ایشون و همکارانشون بود.
اگر حتی شعار هارو بررسی کنیم خواهیم دید که کدوم کاندید نظراتش(و نه حتی عمل) به نظر مقام معظم رهبری و آرمانهای امام نزدیکه. اون آقایونی که با بودجه های میلیاردی که در اختیارشون قرار گرفت و پل ها و بزرگراهها ساختن و مدال افتخارش رو به سینه آویزون کردن و ادعای تخصص دارند، کجا از مملکت داری اسلامی و فراگیری عدالت چیزی میدونن؟ امروز رمز پیروزی و عزت ما در گرو مقاومت است و نه سازشی که آقایون تکنوکرات به اون مینازند و اوج افتخار و سیاست خارجه میدونن، به ازای هرچه که امتیاز دهیم دشمن چیزی از امتیاز به ما نخواهد داد.
امیدوارم که گفتمان انقلاب اسلامی تنها یک نماینده داشته باشد...
که در غیر این صورت...الله اعلم
خداقوت
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۹ جهاد فرهنگی
بلاخره حزب الله از سردر گمی بیرون می آید...
و کاندیدای خود را می شناسد...
ان شاء الله به دولت نهمی دیگر
سلام
دقیقا یکی از انتقادات که به ایشون وارده:که اصلا سابقه اجرایی ندارند..!

و کاملا با پاسخ شما موافقم

نظر شما درمورد اینکه می گویند تمام تحریم ها و به دنبال اون گرانی ها به گردن ایشان است(با توجه به مذاکراتی که داشته اند) چیست؟
پاسخ:
اینطور نیست، مگر همین آقای روحانی که در مذاکرا از موضع ضعف وارد شدند و امتیاز دادند، بعد از تعلیق فعالیت های هسته ما محور شرارت شناخته نشدیم!؟
امروز ما به رئیس جمهوری بی حاشیه و کاملا انقلابی و مقاوم احتیاج داریم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم..
خودتون رو درگیر سیاست نکنید دوست عزیز... سیاست کثیف‌تر از این حرفاست و در قوۀ درک کسانی که در دایرۀ قدرت نیستند، نیست.
پاسخ:
داداش گلم، اگر سیاست رو رها کنیم باید امام حسین(ع) و اهل بیت(علیهم السلام) رو رها کنیم.
امام حسین برای احیای سیاست اسلامی جون داد...
از شما دعوت می شود برای انقلاب در سایت افسران
پروفایل من (اگر هکش نکنی) : http://www.afsaran.ir/profile/amiralmomenin
پاسخ:
!
سلام خدا قوت

ای ول
پاسخ:
ای ول به خودت
وعلیکم السلام
متقابلا لینک شدید.
خاکی بودن این بشر رو دوست دارم... برعکس اون یکی آقا که قبل از ایشون مسئول گفتگو با 1+5 بودن و الان هم رقیبشون، خیلی خوب کار کرده و سابقه ی خوبی داره بنظرم اما...
پاسخ:
دیگه اما نداره، بسم الله

سلام

من واقعا به مطالبی که فرمودید ایمان کامل دارم!!

از روی احساس به این نتیجه نرسیدم بلکه با تحقیق و با بصیرت به این نتیجه رسیدم!!!

در جواب جناب افشار باید بگم:

به فرموده ی امام (رحمة الله علیه) : سیاست ما عین دیانت ماست.

سیاستی کثیفه که مثل سیاست معاویه و امثال اونه!!!

سیاست جزئی از دین ماست!!!

دوم اینکه : فهمیدن سیاست خیلی سخت نیست!!!

والسلام

والسلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی