یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ اند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. (سید شهیدان اهل قلم)
قلم به دست گرفته ام تا بنویسیم، از حق و حقیقت، شاید به مذاق تلخ بیاید اما سیاه نمایی نمیکنم، مینویسم از آنچه فکر میکنم باید بنویسم، از هر آنچه که دیگران نمی نویسند و یا از بیان آن ابا دارند، مهم نیست که در چشم خلق چگونه دیده شوی، مهم محبوب خالق بودن است. آمده ام تا جزئی از فلقی باشم که پیش از طلوع خورشید عدالت بر پهنه آسمان نشسته است.
دیر یا زود ظهور اتفاق خواهد افتاد، مهم این است که تو در آن چه نقشی داشته باشی و از آن مهمتر این است که بدانی تا حسین نیست مسلم فرمانده کل قواست..

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ق.ظ

پیشخوان

انتخابات

سلام ، خوش آمدید.

راستش من وبلاگنویسی رو با مطالب فرهنگی و اجتماعی شروع کردم، فکر نمیکردم زیاد سیاسی باشم ولی امروز یه نگاه به پست ها کردم و متوجه شدم، عجب! اوضاع بی دروپیکر امروز سیاست کشور از من هم یک سیاسی نویس ساخته، چاره ای نیست، دچارش نشیم بعدا باید جواب پس بدیم که چرا در جایی که نیاز بود به روشنگری و طرفداری از آنچه که به عنوان حق به آن رسیدم ورود پیدا نکردم و البته یک جوان انقلابی در هر زمینه ای که احساس کند به او نیاز هست وظیفه ورود دارد.

این ایام که تب و تاب انتخابات گیراست، جو وبلاگ اینی شده که میبینید ولی اگر زیاد سیاسی نیستید و علاقه دارید با طرز فکر و دیگر نوشته هام آشنا بشید پیشنهاد من مراجعه به موضوعات وبلاگ و انخاب موضوع اجتماعی و سبک زندگی، دلنوشته و ویژه نامه هست.

اگر نظری به ذهنتون رسید خوشحال میشم مطرح کنید و حتما تاثیر خواهم گرفت، یا تشویق و یا انتقاد و اصلاح..


تعدادی از پیوندهای وبلاگ به اشتباه حذف شدند، دوستانی که آدرسشون حذف شده اطلاع بدند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۰
عبد الحسین(ع)

نظرات  (۱۶)

۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۷ آزاد اندیش
سلام علیکم،
لینک مجدد شدید.
:)
یا علی
سلام

بابا وبلاگ نویس

بابا فرهنگی اجتماعی

بابا بیشتر سیاسی شده

خلاصه که خیلی خفنناکداری

مارم دعا کن :)
پاسخ:
ما مخلص شماییم:)
محتاجیم
اگه پست های فرهنگی بیشتر باشه بهتره...
پاسخ:
چشم، اگر سیاست بذاره سعی میکنم: )
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۹ روایت شیدایی
سلام
التماس دعا
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۳ سربازمنتظر

سلام سیاست هم بخش مهمی از زندگیه و نباید اینو فراموش کنیم که دین ما فرهنگ ما اقتصاد ما اجتماع ما همه وهمه به سیاستمون و قدرتش بستگی داره

نه تنها به خاطراینکه الان انتخاباته وتو فضای انتخاباتیم به سیاست بپردازید باید روشنگری رو یه وظیفه بدونین وبدونیم وبراش تا میتونیم تلاش کنیم

اهل ایمان باید بیش از اهل دنیا به سیاست اهمیت بدهند

یاعلی

۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۵ روایت شیدایی
نظر شما در مورد مناظره چی بود؟
پاسخ:
من فکر میکنم مناظره خوب و آرامی بود، ولی وقت برای پاسخ گویی کم بود.
همه کلی گویی کردند و یک سری حرف های تکراری زدند، اما بعضیا مثل رضایی و قالیباف و روحانی و ولایتی یک گوشه هایی اومدند که شیطنت و ذات نیتشون رو آشکار میکرد. کم و بیش زاویه دارند.(روحانی زاویش خیلی بیشتره..)
سعید جلیلی آرام و ساکت و به دور از خودنمایی و منیت بر اصول پافشاری کرد(هیجان نداشت و به وجد نیامدیم) و به نظرم نظرش بر تکمیل و اصلاح ساختار برنامه های دولت نهم و دهم هست به دور از حاشیه و هم سو با مواضع رهبری.
عارف و غرضی هم که:)

سلام
مسئله فرهنگ در نگاه رهبری نیز اولویت دارد و میتوان گفت سیاست را فقط برای رفع حاجت تشویق میکنند ولی فرهنگ را جور دیگری مینگرند.
یک مسئله هم هست، شاید فضای سیاسی کمتر بیشتر به نفع باشد. پس مراقب باشید.
البته پرداختن بهش ضروری است ولی افراط نورزید. خیلی وبلاگها همینطوری شدند. اول فرهنگی آغاز شدند بعدها سیاسی و تحلیلی شدند و بعد هم کلاً خبرگزاری شدند! برای جلوگیری از این آفت اگر سیاسی هم مینویسید اولا کم بنویسید دوماً جوری بنویسید که به درد آیندگان هم بخورد نه اینکه تاریخ انقضا داشته باشد و دو روز دیگر که انتخابات تمام شد دیگر مطالب مفید نباشند.
در پناه حق پیروز و موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از راهنماییتون، بچشم..
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۳ جهاد فرهنگی
سلام
احسنت بابا فرهنگی اجتماعی مذهبی دینی سیاسی....
بروزم با "پسر نا خلف(پسر نوح)"...
امیدوارم از صمیم دل ک آقای حداد عادل شرایطو درک کنن و به نفع اقای جلیلی عزیز کنار برن

http://think-tank.blog.ir/
http://holystyle.blog.ir/post/%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8

لطفا بخوانید
حزب الهی درانتخابات به چه کسی رای می دهد ؟
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۰ مصطفی نهان
سلام
من تازه اومدم اما سیاسی شروع کردم... انگار ما هم دچاریم
نگاهم کنید... خوشحال میشم به تبادل لینک
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۰ پرستوی مهاجر
سلام


۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۱ جوان انقلابی
باسلام بعد از خواندن این نظر در صورت امکان آن را به خوانندگان خود معرفی کنید .

باسلام قطعا ما جوانان انقلابی امروز از نسل شهیدان و بزرگانی چون خمینی کبیر (رحمت الله علیه) و خرازی و باکری و بابایی هستیم و باید تمام تلاشمان را برای جلوگیری پایمال شد خون پاک آن عزیزان انجام دهیم . امروز ما در آرزوی شهادتیم اما سنگر ها و خاکریز های امروز با آن روز قطعا متفاوت خواهد بود اما ما نباید از حرکت باز ایستیم و باید با توان هر چه تمام تر برای احیای راه وهدف پاک وروشن آن عزیزان قدمی برداریم . آنان که با قافله ی خمینی (رحمت الله علیه) رهسپار شدند قطعا الان در برترین جایگاه ها به سر میبرند . اما ما که جا ماندیم باید تلاش کنیم تا با پیروی از خمینی زمان بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم و این انقلاب اسلامی را زمینه ای برای ظهور منجی عالم بشریت قرار دهیم . لذا چند نفری از جوانان انقلابی این کشور بر آن شدیم که با احداث یک سنگر سایبری بتوانیم روز به روز قلب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را شاد نماییم و فضایی برای اندیشه در اختیار جوانان کشور قرار دهیم تا بتوانند بر تبلیغات دشمنان پیروز شده و به هدف نهایی خود که زمینه سازی ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) میباشد دست یابیم . لذا از شما دوست عزیز دعوت به عمل می آید که ما را در این جبهه ی فرهنگی بزرگ یاری دهید و عضوی از جمعیت نویسندگان این وبگاه شوید . قطعا اگر فضایی ایجاد شود که تمام مذهبی نویسان و سیاسیون انقلابی در یک پایگاه متمرکز شده و گرد هم آیند ، تاثیر بیش تری بر روی جامعه خواهند داشت. برای نویسندگی در این وبگاه و دریافت اخبار و بعضی از خدماتی که برای نویسندگان این وبگاه آماده شده ، از شما دوست عزیز و گرامی تقاضا داریم کلمه ی "نویسنده" را به شماره سامانه پیامکی 119 0000 482 3000 ارسال نمایید تا از برنامه هایی که برای نویسندگان این وبگاه داریم مطلع شوید . پس از ارسال این پیام به آدرسی که در پایین متن قرار داده شده مراجعه و نویسندگی خود را با خلوص نیت و امید به یاری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) شروع کنید . انشاالله موجب رضایت امام عصر (ارواحنا فداه) گردیم . ما در سنگر منتظر شماییم . به ما بپیوندید .

منتظر جواب هستیم لطفا اگر همکاری نداشتید دلیلش رو برامون بفرستید . info@tribuneazad.ir
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ جوان انقلابی
ببخشید یادم رفت آدرس رو بذارم : http://tribuneazad.ir/?page_id=24

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند


با سلام به روزم با مطلب راهنمایی کردن بنده

لطفا نظر بگذارید.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی