یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

یادداشت های یک جوان انقلابی

راه همت، راهی به وسعت آسمان است، قدم نهادن در این راه، همتی مردانه میخواهد

اگر انسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ اند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. (سید شهیدان اهل قلم)
قلم به دست گرفته ام تا بنویسیم، از حق و حقیقت، شاید به مذاق تلخ بیاید اما سیاه نمایی نمیکنم، مینویسم از آنچه فکر میکنم باید بنویسم، از هر آنچه که دیگران نمی نویسند و یا از بیان آن ابا دارند، مهم نیست که در چشم خلق چگونه دیده شوی، مهم محبوب خالق بودن است. آمده ام تا جزئی از فلقی باشم که پیش از طلوع خورشید عدالت بر پهنه آسمان نشسته است.
دیر یا زود ظهور اتفاق خواهد افتاد، مهم این است که تو در آن چه نقشی داشته باشی و از آن مهمتر این است که بدانی تا حسین نیست مسلم فرمانده کل قواست..

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

از نتیجه انتخابات راضی ام!

فتنه

به نام خداوند سیاست علوی..

قبل از هر سخنی میخواهم بگویم سیاستی کثیف است که از جنس سیاست معاویه باشد، سیاستی برای به قدرت رسیدن و ارضای نفس سرکش، سیاستی که ما داعیه آن را داریم سیاستی از جنس علوی ست، سیاستی که قدرت را برای اجرای حدود اللهی میخواهد و جز رضای خدا هیچ مسئله ای را دخیل نمیداند، حتی رضای خلق خدا را.

انتخاباتی که گذشت زوایای پیدا و پنهان فراوانی داشت، مثل همه مراحل زندگی فردی و اجتماعی هرکس و در هر پست و لباس آزمایش شد و در مقابل اعمالی که انجام داد و حتی اعمالی که انجام نداد روزی نزد خداوند پاسخگو خواهد بود. آن چیزی که برگ برنده ما در این انتخابات بود و بسیاری افراد سعی در پنهان کردن آن پشت شکست و پیروزی های جناحی داشتند، حضور حداکثری مردم و اعتماد آنها به انتخابات آن و ابراز علاقه به اصل نظام و رهبری آن است که با وجود تبلیغات سوء دشمنان و وقایع تاسف بار سال 88 که از آن به عنوان فتنه یاد میکنیم و دروغ بزرگ آزاد نبودن انتخابات ، باز هم حضور مردم در صحنه مهر باطلی بر جنگ روانی دشمنان نظام بود.

زمستان 88 گذشت و روسیاهی به زغال ماند، آنان که گفتند جمهوری اسلامی متقلب است و چند ملیون رای را جابجا کرده است، امروز که میتوانست با اضافه کردن چند هزار رای سفید نتیجه را به دور دوم بکشاند، باید پاسخ ادعای پوچ 88 را با ذلت تمام گرفته باشند. جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست.

اما نتیجه انتخابات هم مهم است، پیروزی آقای روحانی و شکست اصولگرایان(بخوانید اصولگرانمایان) ضعف ما در معرفی اهداف والای انقلاب اسلامی به مردم بود. عده ای گرگ در لباس اصولگرایی وارد میدان شدند تا برای جنگ قدرت و خوش خدمتی به جریانی خاص باعث تضعیف جریان ناب سوم تیر باشند. اما گفتمانی که خود را پرچمدار گفتمان مقاومت میدانست تنها ماند، چون ما 8 سال خوردیم و خوابیدیم، از فرصت بوجود آمده برای تبیین اهداف انقلاب استفاده نکردیم، فرصتی که مردم به ما داده بودند را تلف کردیم و حتی در زمان انتخابات هم یک دل و یکصدا نبودیم.

این نتیجه شاید تلنگری برای بیداری جریان حزب الله باشد برای هدایت و ارشاد اذهان مردم، تجربه نشان داده است که وقتی آب بر خلاف جریان حرکت ما جریان دارد سرعت ما بیشتر میشود و غیرت ماست که کار را جلو میبرد.

این نظر کوتاه من راجع به انتخابات بود، والسلام و علی من اتبع الهدی..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۳
عبد الحسین(ع)

نظرات  (۷)

بسم الله
سلام علیکم
با پادکست::ماه مهربانی 2:: بروزیم و منتظر شما
التماس دعا
یا حق.
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۴ جهاد فرهنگی
سلام آقا
اسم وبتون که توی لیست بوک مارکام بود چند باری اومده بودم که به روز نشده بودین....
ولی امروز خیلی اتفاقی دوباره اومدم که دیدم ظاهرا دو سه هفته پیش مجددا به روز شده بودین....
به سلامتی ان شاء الله که ادامه میدین دیگه....
یه سری به آدرسsnn.irبزنین قسمت16دکتر سلام ببینید
سلام جناب راه همت!
یادم میاد اینجا یه نظری نگاشته بودم! یا نه؟!
به روز نشدید خیلی وقته.
انشاالله اوضاع بر وفق مراد هست.
در پناه حق...
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۱۵ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست من

حقیر طلبه هستم از مشهد

اگر امکان دارد لوگو بنده را در وبتون قرار بدین و همچنین لینک کنید

ممنون

ادرس بنده  :  www.zendegi-t.blog.ir

 ( زندگی اما به سبک طلبگی )

ادرس عکس لوگو » http://bayanbox.ir/id/963980610488240702?view

به غیر از مبحث اصولگرانمایان مابقی حق
یا علی
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ سرباز منتـــظر
سلام علیکم
شهید که فک نکنم شده باشین.
اگه برگردین به نظرم بد نباشه
البته صلاح مملکت خویش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی